شهر موزیک اطلاعیه

شهر موزیک

هرگونه مطالب غیر مجاز و عرف جامعه در سایت جایی ندارد

سایت دانلود فیلم و آهنگ در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است.

در این مطلب تعداد ماده غذایی معرفی می کنیم که خواب آرامی را برای کودکانتان به ارمغان می آورد.همراه ما در سلامت به همراه منطقه موزیک به همراهشید.

تحریریه منطقه موزیک: آیا کودک شما دچار کم خوابی هست؟ در این بخش از سلامت به همراهمنطقه موزیک برای والدینی که مجبور هستند هر شب به همراه دشواری زیاد بچه هایشان را بخوابه همراهنند و خواب نیکو روزمره مانند یک آرزوی دست نیافتنی هست لیستی از  مواد غذایی‌ای آماده انجامه ایم که میتوانند به بهداشت خواب در انها کمک کنند. برای دیدن این لیست از مواد غذایی خواب‌آور همراه ما به همراهشید.

 

تغذیه معقول برای کودکان کم‌خواب 
موز

موز یکی از بهترین منابع منیزیم محسوب می شود. منیزیم یک ماده معدنی مفید در آرامش عضلانی هست و به این ترتیب به همراهعث خواب آسوده می شود. موز همچنین دارای دو هورمون ملاتونین و سروتونین هست که اکثر آقام از این دو مکمل برای خواب آسوده هستفاده انجام میدهند.

لبنیات

فرآورده های لبنی سرشار از تریپتوفان هست. این اسید آمینه به داشتن خوابی آسوده کمک می کند. توصیه می کنیم قبل از خواب به کودکتان یک لیوان شیرموز بدهید تا هردو خوابی آسوده را تجربه کنید.

غلات تکمیل

مصرف کربوهیدرات های پیچیده موجود در غلات تکمیل یک روش نیکو برای خواب آسوده و عمیق در کودکان هست. این نوع غذاها انسولین تولید انجام میدهند که منطقهت زیادی در خواب عمیق دارد. از انواع غلات تکمیل می توان به نان تکمیل، کراکرهای تکمیل و غیره اشاره انجام.

مرغ

اگر می خواهید غذایی درست کنید که به خواب آسوده خودتان و کودکتان کمک کند به همراهید مرغ را در سبد خریدتان بگنجانید. مرغ مانند فرآورده های لبنی سرشار از تریپتوفان هست و آمینواسیدی دارد که به داشتن خوابی آسوده کمک می کند. مصرف مرغ تأثیر شگفت انگیزی روی خواب کودکان دارد.

حبوبه همراهت

حبوبه همراهت مانند زیادی از مواد غذایی که در این مطلب به آن ها اشاره انجامیم دارای تریپتوفان زیادی هست. پروتئین های موجود در این مواد غذایی مفید به کودکان بدخواب کمک انجام میدهند تا خواب آسوده و عمیقی داشته به همراهشند.


برنج

اضافه انجامن برنج به شام آخر هفته به خواب کودکتان کمک می کند. برنج دارای شاخص گلیسمی به همراهلهست. به این معنا که کودک شما بعد از خوردن برنج دچار افزایش ناگهانی انرژی می شود اما بعد از تعداد تایم افت انرژی شده و کودک برای خواب آماده می شود.


اسفناج

سبزیجات برگ دار مانند اسفناج و کاهو دارای تریپتوفان بوده و برای سلامتی ما زیاد مفید هستند. در یک رژیم غذایی سالم وجود اسفناج از اهمیت به همراهلایی برخوردار هست. این ماده غذایی به کودکان کمک می کند تا به آسودهی به خواب بروند و خواب آسوده و آسوده ای داشته به همراهشند.

ماهی سالمون

سالمون مانند انواع دیگر غذاهای دریایی به ترشح ملاتونین و سروتونین کمک می کند. ملاتونین و سروتونین هر دو به خواب آسوده کمک می کند. ماهی آزاد برای حفظ سلامت قلب کودکان نیز زیاد مفید هست.

پهستاهای تهیه انجام گرفته از آرد تکمیل

پهستای تهیه انجام گرفته از آرد تکمیل به همراهعث ترشح انسولین می شود که برای گذراندن شبی آسوده به شما کمک می کند. به همراهید توجه داشته به همراهشید مصرف پهستا به همراه پنیر به دلیل داشتن تریپتوفان به خواب آسوده شما و کودکتان افزایش کمک می کند.

گوشت قرمز اما زودهنگام

وجود آهن در گوشت قرمز به داشتن انرژی سالم در طول روز کمک می کند. گوشت قرمز مانند زیادی از مواد غذایی که در این مطلب خواندید دارای تریپتوفان زیادی هست که به خواب آسوده کودکان کمک می کند. توصیه می کنیم شب ها گوشت قرمز به صورت تکه ای و زودهنگام مصرف کنید تا زودتر هضم شود.

[ad_1]

مطلب تغذیه معقول برای کودکان کم‌خواب در سایت بزرگ شهر موزیک

0 نظر تا کنون ارسال شده است.

نظرات بسته شده است.